Telemedicina
Serviciul de telemedicina vine in sprijinul pacientilor, care din diverse motive (pandemie, imposibilitate de a se deplasa, timiditate etc), nu se pot prezenta la o consultatie medicala, in cabinetul medicului.
Prin accesarea mediului online, se depaseste bariera distantei fizice, iar pacientii isi pot rezolva rapid anumite problemele medicale, in conditii de siguranta, discretie si profesionalism.
In cadrul consultatiei sustinute prin intermediul telefonului, calculatorului sau tabletei, medicul analizeaza simptomele descrise de pacient, necesitatea efectuarii unor investigatii suplimentare pentru stabilirea diagnosticului si, in anumite cazuri, poate prescrie un tratament.
De asemenea, medicul poate urmari evolutia bolii si rezultatele tratamentului aplicat. Istoricul pacientului este pastrat, cu acordul acestuia, in format electronic, maxim 30 zile si accesat cu usurinta ori de cate ori este nevoie.
Pasii de urmat pentru accesarea serviciului de telemedicina sunt urmatorii
- Contactezi clinica in vederea unei programari (telefonic, prin email sau online, pe site)
- Dupa stabilirea datei si orei pentru consultatie, vei primi un mail de confirmare si atasat documentele pe care trebuie sa ni le returnezi completate (Consimtamantul pacientului informat si Acordul de prelucrare date cu caracter personal)
- Daca totul este in regula, primesti pe mail un link de plata a contravalorii consultatiei (poti efectua plata si prin transfer bancar, daca soliciti informatiile de plata)
- In urma procesarii platii, primesti un link valid pentru consultatie, pe care il vei accesa in ziua si la ora stabilita (in cazul in care are loc pe zoom sau alte platforme; varianta mai simpla este apel video pe WhatsApp)
- Sesiunea dureaza in medie 30 minute; vei putea trimite medicului spre evaluare toate documentele medicale relevante; acestea vor putea fi accesate si ulterior, la nevoie, pana in momentul in care cazul este solutionat, dar nu mai tarziu de 30 zile de la prima prezentare.